Kan Kifid mij ondersteunen bij mijn klacht?
Nee, Kifid is niet uw advocaat of vertegenwoordiger. Wij zijn onpartijdig. We luisteren naar uw verhaal en ook naar het verhaal van uw financiële dienstverlener. Bij voorkeur zoeken we een oplossing via bemiddeling. Wanneer dat niet mogelijk is, komen we tot een uitspraak op basis van de informatie die u en de financiële dienstverlener ons geven. Daarbij kijken we naar de geldende regels, zoals wetten, voorwaarden, reglementen, gedragscodes, enzovoorts. We beantwoorden uw vragen en geven zo duidelijk mogelijk uitleg.
Ook in deze categorie
7 maart 2025
Commissie van Beroep ziet reden om aansprakelijkheid slachtoffer bank-aan-huis-fraude te beperken
27 februari 2025
Kifid: bemiddelaar had omzetten gegarandeerd pensioen naar pensioenbeleggingsverzekering moeten afraden
24 februari 2025
Kifid: verzekeraar moet reden geven voor opzegging schadeverzekering tegen einddatum
14 februari 2025
Kifid adviseert incassodienstverlener communicatie aan te passen