Waarom krijg ik een uitnodiging voor een klanttevredenheidsonderzoek?
Kifid werkt doorlopend aan verbetering van het klachtenloket. Om die reden laat Kifid door het onafhankelijk onderzoeksbureau MarketResponse structureel de klanttevredenheid bij consumenten meten. Dat geeft ons informatie over wat goed gaat en wat beter kan. Het is aan u zelf om te besluiten wel of niet mee te doen; uw feedback wordt verwerkt voor Kifid. In het jaarverslag rapporteren we over de resultaten uit het klanttevredenheidsonderzoek.
Ook in deze categorie
7 maart 2025
Commissie van Beroep ziet reden om aansprakelijkheid slachtoffer bank-aan-huis-fraude te beperken
27 februari 2025
Kifid: bemiddelaar had omzetten gegarandeerd pensioen naar pensioenbeleggingsverzekering moeten afraden
24 februari 2025
Kifid: verzekeraar moet reden geven voor opzegging schadeverzekering tegen einddatum
14 februari 2025
Kifid adviseert incassodienstverlener communicatie aan te passen